Szia!
"Elárulom nektek, nem csak a boxerek szeretik az olajat!"
De nem ám! Régen, sportmotoros kormomban az Fzr1000-es Yamahám jóval többet zabált olajból, mint a mostanában általam használt boxerek.
Az RT-s megjegyzésekhez ismét a saját véleményem:
Szerintem az RT nagyon jó motor. Ráadásul nagyon tetszik is. De!
Az én alkatomhoz nem a legmegfelelőbb. Elég nagyra sikerült nőnöm és ezért az RT-n egy kissé összehajtogatva érzem magam. A kormány túl alacsonyan van számomra. Ha kihúzom magam, bőven kilógok a plexi mögül és a fejemet rángatja a turbulencia. Tehát nagyobb tempónál kuporognom kell. Bár egyre kevesebbet száguldozom, úgyhogy ez nem lenne olyan nagy gáz. Az tény, hogy a ruha alapvetően tiszta marad dzsuvás időben motorozva is.
"Meg kell nézni hogyan viselkedik hirtelen fékezéskor, gázadáskor!"
Nem tudom, itt mire célzol. Prímán viselkedik. Stabil. Márcsak a súlya és a rugóutak hossza, a súlypont miatt is.
"Meg kell próbálni határon motorozva kanyarokban: mi ér le a gyári(!) cuccokból!"
Megpróbáltam. Kellemes, barangolós tempónál semmi. Hegyi utakon, gyors kanyarokban sok minden. Központi támasz, oldaltámasz, lábtartó, idom alja.
Ez nem fogható fel a motor hibájaként, hisz nem sportmotornak tervezték, hanem vérbeli túragépnek. Csak arra nem gondoltak, hogy a futómű olyan jóra sikerült, hogy a gép alkalmas lett hegyi kanyarvadászatra is. Azt is említettem volt korábban, hogy nekem a súlyom jelentősen rontja a helyzetet. Egy átlagosnak mondott testalkatú pilótának ez ritkábban okoz gondot.
Tehát maradok továbbra is tisztelettel a tipus rajongója.