kis59
2006.06.28
|
|
0 0
12438
|
Egy kicsit árnyaljuk. A kitermelhető tartalékok valamelyest nőttek, de ezek már nem az olcsón kitermelhető kategória. Minden esetre már nagyon közel van a leszálló ág. Sok múlik azon, hogy mennyire "pörög fel " a fejlődés a fejlődő országokban (Elsősorban Kína, India lép fel egyre erőteljesebben, mint nagyfogyasztó.). Mivel a műanyagipar számára létfontosságú nyersanyag, elsősorban onnét várható nagy nyomás a közlekedés más energiahordozóra történő átállítására. Az olaj utáni dőszakra gondolva (kicsit sarkosan) újra lehet rendelni gőztárolós mozdonyt (gondolom ezt az iparvasutaknak szánják). Nem tartom kizártnak, hogy a nem túl távoli jövőben újra fognak pöfögni gőzmozdonyok bizonyos hálózatokon. Persze nem a hagyományos értelemben. (Automatizált szénportüzelés, gőzturbina vagy egyedi gőzmotor, fedélzeti számítógép.) Üdv: F. |
Előzmény: Törölt nick (12437)
|
|