_nyunyuka Creative Commons License 2006.06.22 0 0 12324

Ezek a vonatok útvononalukon - a határátmenetet kivéve - helyi forgalmat is ellátnak, jó esetben kiváltanak egy amúgy is közlekedő személyvonatot. Az csak többletszolgáltatás, hogy átmegy a határon is. Akár még hatékonyabb is lehet azzal, hogy csökken a forduló és állásidő (na ilyen nincs a valóságban, ezt tudom).

 

*****, de magyarázhatod neki, úgyse érti meg. Anno ezt fővonali változatban radio100jozsi szépen kivesézte Bp.-Berlin között.

 

Másik jó példa (bár nem határátmenetre) a zalaszentgróti vonal. Zalaegerszegen és Zalaszentgróton is jó helyen van az állomás, utas mégis alig van, állítólag átlagosan 4 fő/vonat. De miért is? Pont ellentétesen hord a fő utasáramlási iránnyal. A virtuális km-számítás helyett inkább csinálnának rá normálisabb menetrendet.

Előzmény: gumpy (12321)