f_k Creative Commons License 2006.06.21 0 0 12300

Amúgy buszok üzemeltetése miért lenne a vasút dolga?

Mert, bizonyos esetekben előnyös, illetve megfelelő ráhordást, átszállások biztosítását okozza, és házon belül, talán könnyebb az egyeztetés, mintha a Máv a Volán-nak próbál egyezkedni.

 

Saját megfigyelésem alapján van csatlakozás és átszállsi lehetőség könnyedén Győrben, Mosonmagyaróváron, Tatán, 30-as és a 70-es 80-as vonalak mentén.

80-as esetén

Gödőllő , Aszód , Tura, Hatvan, Vámosgyörk, Ludas, Kál-Kápolna, Füzesabony, Mezőkövesd, Mezőkeresztes Mezőnyárád, Nyékládháza, Hernádnémeti-Bőcs, Tiszalúc Rakamaz stb.

 

Fővonalra van ráhordás a busz részéről egyes helyeken csatlakozva a vonathoz.

 

Ha saját kézban Máv kézben lene, talán nyerességet termelne az a különálló MÁV-busz egység.

Másik haszna meg a ráhordás lenne a vasútra, így nagyobb utasszám és nagyobb bevétel lenne a vonalakon.

 

Előzmény: vaskerék (12294)