R*R Creative Commons License 2006.06.16 0 0 3359

Szia!

Az sajnos nem légbeömlő és aki ajánlotta nyitva hagyni- téved. A szívócsonk a sárvédő mellet van fekete műa. lemez takarásában a légszűrőház melett. Azaz nincs semmilyen torlónyomás.

Légbeömlőn már gondolkodtam, a ködlámpa helyén vagy hasonló helyen jobb oldalon megoldható gégecsővel (hőáálló természetesen).

A kéznek meleg hőmérsékleteket a szűrőnek ki kell bírnia, erre is méretezték. Az üzemi kedvező hőmérséklethez országút kell, városban csúcsforgalomban minden más. Valamennyi levegő a kerékjáratokból is forgás hatására bejut, a lamellás réseken. A védőlemez melegebb a szűrőtestnél, ez a dolga. A városi dugóban szerencsére nem kell csúcsnyomaték meg 6000-es fordulat, csak a fogyasztás kedvezőtlenebb a meleg levegővel. A légszűrőház is meleg, akinek van megerősítheti hasonló körülmények között. A motorháztetőt nem vágnám ki légbeömlő kedvéért, azért mégsem rallyzunk!

Előzmény: georgbob (3357)