Így a busz 60+60+40+50+20=230 ft/km-rel megy
a BZ pedig 60+180+100+50+60=450 ft/km-ért.
Valahogy így jöhet ki, nagyságrendi eltérés biztosan nincs benne.
Ez lett volna az én következő gondolatom is, hogy akkor találjuk ki magunk. Bár vitatom, hogy az üzemanyag adatok Bz-nél helyesek lennének (egy rendkívül gazdaságtalan, hegyipályán közlekedő Mk48 adata felel meg a fenti számításnak).
A jármű értékcsökkenésnél nagy szórás lehet a jármű értékében, jóval nagyobb és kisebb számok is előforsulhatnak, de most fogadjuk el ezt.
A személyi és vállalati költségeknél viszont ez egy konkrét, szinte mindenki által elismerten rosszul szervezett és gazdálkodó cég jellemzői.
Vasúti gépészek: mennyi egy Bz üzemanyagfogyasztása?
Carpy: mennyi egy autóbuszvezető keringési sebessége? (vagy: mennyi járatkm-t teljesít egy munkaórában, a fizetett várakozásokat is beszámítva)