ggabe Creative Commons License 2006.05.31 0 0 3410
Egy téma a Ház belső fórumáról:

 

 

Egy fontos dolog, amire a mai napig nem kaptunk

érdemi visszajelzést:

 

Tisztelt Érintettek!

 

 

 

 

Sajnálattal vettük tudomásul, hogy a lakók által december elején készített, a közös képviselőnek és tudomásunk szerint általa az Olimpia csoportnak eljuttatott hibalistában felsoroltak közül a mai napig minimális tétel került kijavításra. Tekintettel a kialakult helyzetre, ezúton kérjük, hogy legkésőbb 2006. május 5-ig hivatalos állásfoglalást juttassanak el a Számvizsgáló Bizottsághoz, melyben kifejtik álláspontjukat a példaként felsorolt, illetve többi, fel nem sorolt hibával kapcsolatban. Kérjük, hogy a levél tételesen tartalmazza az egyes hibajavítások megkezdésének időpontját, valamint tartalmazza a javítások várható időtartamát! Tekintettel arra, hogy az elmúlt időszakban semmilyen hivatalos értesítést nem kaptunk arra vonatkozóan, hogy a közös tulajdonnal kapcsolatos problémáinkkal kihez fordulhatunk a beruházónál, kérjük, levelükben jelöljék meg azt a kompetens személyt, aki a garanciális hibákkal kapcsolatban érdemben tud foglalkozni és döntésre jogosult.

 

Többszöri írásos és szóbeli kérésünk ellenére az alábbi sürgősen megoldandó problémák javítása sem kezdődött meg:

 

- mélygarázs folyamatos beázása (fal, udvari szellőzők, lehajtó);

Falak megfelelő szigetelése, lábazat készítése, szellőzők vízvetőinek, valamint a vízelvezetők (lefolyók) felülvizsgálata.

 

- garázskapu folyamatos meghibásodása (heti rendszerességgel nem működik);

A beléptető elektronika nem üti meg az elvárható minimális minőségi szintet. A mostani tulajdonosi létszám kiszolgálására sem alkalmas. Az ajtó mechanikája hetente meghibásodik, javítása több napig tart. Az autók biztonságos tárolása nem megoldott és ez esetben az összes lépcsőház akadálytalanul megközelíthető illetéktelenek számára a nyitott kapu miatt.

 

- a lépcsőházakban megjelent vasráccsal történő szellőztetési „rendszer” cseréje

Csapadék esetén ázik a lépcsőházi fal, téli időszakban folyamatosan hűl az épület

 

- liftek rendszeres hibája;

Több lépcsőházban még az építkezés ideje alatt rongálások keletkeztek (pl. kijelző, ajtó). Ezek cseréje nem történt meg. Az ajtók vezérlése csak részlegesen működik. Záró gomb nincs bekötve.

 

- bejárati kapuk és ajtók rendszeres meghibásodása.

Az ajtók és kapuk zárása nem biztosított a mechanika rossz minősége, alacsony szintű kivitelezése miatt.

 

 

A fenti tételeknél felmerül a konstrukciós hiba lehetősége, melyeket a folyamatos javítgatások nem oldanak meg.

 

Amennyiben a jelzett időpontig kielégítő válasz nem érkezik jelen levelünkre, érdekeink érvényesítését jogi és nyilvános útra tereljük.

 


Budapest, 2006. április 21.

Tisztelettel:

Zöld Liget Apartmanház lakóközössége

Zöld Liget Apartmanház Számvizsgáló Bizottsága:

Takács Tamás (elnök)

Kárpáti Zoltán

Bertók Zsuzsa

Tenk László