Hullut
2006.05.28
|
|
0 0
1250
|
Köszi az üdvöt! Nos, most beárulom magam. Az S modellek tetszenek. Mint írtam, van tapasztalatom több régiről. Nem véletlen. Volt hozzá "spec enciánkék" ruhám fehér fényvisszaverővel a vállrészen. De azokkal nem volt "olyan" élvezetes a H-ring meg a lepencei út. Bár voltam terepen az RT-vel (1 alkalommal a helyi vadász nem hitte el, hogy hova felmentünk vel) és ezért a GS sem áll messze tőlem. Természetesen újat szeretnék nem 1100-t, de valami összehasonlításra kíváncsi vagyok. Van pár ismerősöm (Ducati, GSX-R stb.), de ők elfogultak. Remélem, TI is!:-)) Más. Valaki régebben érdeklődött a leselejtezett rendőrségi K75 modellekről. A bennük lévő Km NEM VALÓS! Próbáljátok ki: gyújtást ráadni majd a mobiltelefonon a szolgáltató számát (természetesen az ingyenest) felhívni. Az enyém 200 fölött ment ilyenkor sztenderen. A model viszont kimondottan jó vezethetőségű. Egyenletes teljesítmény leadás, és a 180-at bírta hosszú távon is. Városban szándékosan durváztam 1 napot (na jó, többszőr is) a fogyasztás ekkor volt 8 liter. Volt 1 K100 akkoriban a cégnél. Óra szerint 150 ezer körül bontottuk meg. Nem volt a hengerben gyűrű okozta vállasodás érzékelhető. |
Előzmény: Hori R1100S (1239)
|
|