Krtek Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11901

De az állomásokhoz sem kellene ennyire ragaszkodni személyszállítási szempontból. Jó részüket ott létesítették, ahol az legegyszerűbb, legolcsóbb, a vasútnak legkényelmesebb volt, tehát nem biztos, hogy a településekhez legközelebb. Ezeken el kellene felejteni a megállást.

Pl.: Dunai finomító, Nagytétény-Diósd, Sárszentmihály, Csór-Nádasdladány.

 

10 éve ökölszabályként V43+6Bhv indítási költsége 500Ft volt.

Ha naponta van 1-10db felszálló, és megáll 18-30db vonat, ki lehet számítani a teljesítményt. Úgy korrekt, ha nemcsak mellékvonalon kotorászunk a darázsfészkekben.

 

Az egyáltalán nem lenne baj, ha pl. Fehérvár-Várpalota között csak a távolsági gyorsok maradnának, a helyi utasokat pedig busz vinné. Nem venné el a pályakapacitást az a sok idétlenkedő 1-2 kocsis személy. Lásd GySEV és Enese.

Előzmény: olcsolemezek (11900)