Ez komoly? Nem április 1-e van!
Ha igaz, több dolog jut eszembe, de maradjunk a szalonképeseknél:
- normális helyeken balesetveszély esetén karbantanak, nálunk 5 km/h megoldja (az utasszámot is),
- nem tudom, kinek a keze van a dologban, de az most büszke lehet magára (ezt nehéz volt szalonképessé tenni),
- és ha valóban leáll a forgalom, akkor utána jön a kánaán, és lesz pénz a fővonalakra, ugye? vagy nem azért csináljuk?
- "teljes üzemszünet" helyett valaki mondja már ki az igazat (vonalmegszüntetés),
- végül pedig ibrányi barátunk újraválaszthatja a polgármesterét, épülhet a járda és a csatorna.
A vasúti mellékvonalaknak az a legnagyobb baja, hogy száz éve meghatározott nyomvonalon próbálna szolgáltatni, és még egy nyamvadt megállólétesítés is akadályba ütközik ebben a nyamvadt országban ("engedélyeztetés" a legnagyobb tétel, gratulálok). Nyomvonalkorrekció, új szakasz szóba sem jöhet, pedig az élet és az igények változnak. Ma már a legkisebb fejlesztés is nagyberuházás.
Próbálja a volán is azt, hogy csak ott és arra járhat busz, ahol 50 éve, és még csak új megálló sem létesülhet, adminisztratív okokból. Persze ők bárhol leb@szhatnak egy oszlopot az út szélére, Királdon ugyanakkor nem lehet leönteni a pálya mellé egy kis betont. Röhej.
Ennyi, mára kimérgelődtem magam, ennél csak jobb jöhet.