Xray__ Creative Commons License 2006.05.22 0 0 2996
Cue: Vegyel jo kis Shure fulest. Nekem ugyanez volt a bajom, max egy evet birtaka fuleseim, foleg Telen fagytak el ;) Amiota Shure-om van... es a hangminoseg! JA es Amcsiban vagy tan EU-ban is aruzltak Ipoddal szettben. Teny nem occo, de minoseg, tartossag... siman hosszutavon behozza az arat!

Nano hiba:
Maradjunk abba csodak nincsenek, lehet a masik lejacconak is van ennyi baja. Bar mondjuk engem erossen megrentettett ez a lefagyas, most semmit nem csinal, es mivan ha pl nem vagyok BP-en? hol egy szerviz... Na mindegy, szerintem mind egal, csak ugy ereztem hogy ez szénné istenitett dolog, 2. toltesre szethullik, es errol forumok zengenek, meg blogokat irnak. Ez mindenkepen fura. Nem flame, csak erzesemet irom le. En szivessen vennek Ipodot megint, jo delutan a gari ervenyesites utana ezt meg megvaltoztathatom ;)
Amugy se nem votl hekkelve, se semmi, 1 fullos toltes, egy par szam folload, es ennyi. Aranszunet, ingadozas... laptop eseten, meg a masik ketto kulso vinyo hibamentessege alapjan nem jatszik :(
Előzmény: cue (2994)