István Gyuri Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11720

KPM I Vasúti Fo.: azért érdekességként azzal kell majd számolni, ha bezárunk egy vasútvonalat az érintett települések ingatlanai a lakóingatlanoktól a szántóföldig 15-20% értékcsökkenést szenvednek.

Érdekelne ennek a kijelentésnek a megalapozottsága. Ezek szerint pl. Drávafokon most 15-20%-kal csökkentek a házak értéke? Vagy csak a "hivatalos" bezáráskor csökken és "ideiglenes"' vonatpótlózáskor nem?

 

Az utak mellett lakók nem ilyen forgalmi terhelésnél vették ingatlanaikat.

Valóban napi 6 busszal nagyobb a közúti terhelés a 62-es vasútvonal mentén. Ez mekkora növekedést jelent?  Komolyan gondolod, hogy ennek mérhető hatása van az ingatlanárakra? Mert, ha igen, akkor annak is hatása van, hogy ezentúl naponta 6-szor nem kell megállni a vonat eldöcögése miatt az autóval, és ezzel kevésbé szennyezik a környezetet, ezzel emelve az ottlakók életkörülményét és ingatlanjainak értékét... :))

 

A jó közlekedést az Ormánságban biztos, hogy vasúti közlekedéssel lehet csak biztosítani? Vasúti közlekedést ígértek vagy jó közlekedést? Nem mindegy...

Előzmény: KPM_I_Vasúti_Fo (11705)