Szia!
A Megafon-t nemismerem, és sajna az előzményeivel sem foglalkoztam (itt) - ezért bocs: a behívásokra (21-es) vonatkozó javaslatom valóban célszerűtlen ezekszerint.
A CODEC protokollok PAP2-nél van G711 u-law és a-law karakterisztikával, G726 16, 24, 32 és 40 bites, G729 a-law és a G723, azaz akkor Neked sem lehet ilyen gondod...
A 20 darab hívás számomra nem jelent igazi bizonyítást: 100 felett minősülne valódi, értékelhető eredménynek.
De azt nem írtad - vagy nem kérdeztem rá egyértelműen, vagy korábban esetleg írtad és átsiklottam rajta.. -, hogy hálózaton (Megafon) belül milyen a statisztikád és a hívás-szám?
Azt - be kell valljam - nem értem, miért nem elég a műszakisnak a NAT által láttatott IP cím?! Igaz NEM vagyok otthonos a hálózatos ügyekben, IP és főleg annak üzemeltetési oldalával pláne gondban vagyok. De józan paraszti ésszel, itt egy (egyedi, ha nem is fix, de az adott időben fixnek tekinhető) IP címen kommunikálnak egymással a VoIP szerver és a Te VoIP berendezésed.
Viszont ha meg tudod (?!) jeleníttetni a képernyődön a le és feltöltési forgalmadat pl. a routered kezelőfelületén, akkor legalább az kiderülhetne, hogy amikor nem hallasz semmit, jön-e IP forgalom (persze ehhez minden mást valahogy ki kellene iktatni, az a pár betörési kísérlet, ping etc. percenként meg nem generál szvsz olyan zavaró forgalmat ;-D)
Mondjuk - kizárandó, hogy a Siemens csoda alkalmas-e erre (a Siemens esetleg Combino-kat és esetleg (!!!) EWSD főközpontokat tud gyártani, de előfizetői végberendezéseit tekintve nemvagyok tőlük elragadtatva, a VoIP meg szvsz elég sw-es alkalmazás ahhoz, hogy megfelleően hibás egyedi darabok vagy szériák jelenhessenek meg a piacon...), meg kellene próbálnod egy PAP2-vel, ami NÁLAM használt berendezésként etalonnak tekinthető.
(HA nagyon nem megy/sikerül szerezned, küldj e-mail-t és a Megafon-os kontódra, ha megbízol bennem, lepróbálom itthonról a PAP2-mmel, na nem vagyonokért persze...)
Egyelőre ennyi jutott eszembe, de ha lesz időm, a Megafon dolgait jobban megnézem sk is!
Üdv!
Robi