R*R Creative Commons License 2006.05.20 0 0 2964

Szió!

 A legtöbb panasz hasonló: "sokat eszik és nem megy igazán".

Optimalizálni-valamennyit javítani a teljesítményen-fogyasztáson szerintem megéri.

(lásd 2939 -en a képeket, de van ami nem látszik: mindent összhangba kell hozni!)

Sokféle autón látni sportdobot (benzinesről beszélek), de az füstöl, ha jár a motor és igen kormos, mert a gyujtás nem lett beszabályozva! A fülnek szóló hangolás önmagában még nem jelent sokat.

Mai történet: lakott területen kívül előttem fekete BMW 530d előtte fehér Mondeo, fekete előzne de kivár- nem volt gond lelépni mindkettőt, pedig fehér szerintem padlót nyomott, mikor meglátott a tükörben. Ilyen előzésbe belekezdeni Lecettivel gyári összeállításban elképzelhetetlen, még a gondolata is!

Kérdés kívánsz-e valamennyit áldozni, hogy a dolgok Nálad is megváltozzanak?

A változó szelepvezérlés (E-TEC II-nél) miatt a nyomatéki görbe törik- ugrik, mert vagy nyitva van a szelep vagy bezárt, ezt érzed 3600 ford. körül! Hozzájön a szívololdalon a gyári rezonátor korlátozott hatása, meg a gyári program teljesítmény-lyukai. Van hol és mit javítani!

Korhatáros fogalmazás szerint egy nőcit igencsak feldob a jó smink és a konditerem, a mi autónk ránézésre nem rossz - egy kis tuning, amiről nem kell tudni illetékteleneknek jelentősen növeli az érzékiséget.

Előzmény: Dió - DMC (2963)