R*R Creative Commons License 2006.05.19 0 0 2947

Szió!

Remélem elégedett leszel és beszámolsz majd az eredményről!

Direktszűrő márkát nem szívesen ajánlanék az ár-érték arány itt is dominál, inkább úgy fogalmazom meg:

mivel a legkényesebb része a szűrő a tuningnak én a SIMOTA árához hozzátennék

még ~5000-et és GREEN szűrőt választanék ugyanolyan méretben (esetleg JR FILTERS -a rallysport is használja). Egy minőségi direktszűrő rendeltetés szerinti használattal és karbantartással messze kiszolgálja az autó életkorát, és futásteljesítményét, tehát csak egyszer kell megvenni! Ha a fotók szerint dolgozol a szűrő legnagyobb átmérője 130 mm, a hossza 120-150 mm között, és egyenes tengelyű legyen. Ha a 70 mm-es cső egyenes és nem ívelt lesz, akkor ferde tengelyű direktszűrővel közel hasonló beállítási helyzetet el lehet érni (a hideglevegő szívás miatt fontos lenne). A már említett SIMOTA hővédő krómozott lemez, vagy gyártott hasonló a szűró alsó borításához ugyancsak indokolt, ha nem akarod az első sáros út után mosni, vagy mosatni. (Ugyanolyan márkájú gyári tisztítózsetet kell egyébként használni, leírás szerint). A hosszirányú merevítés nem igazán látszik a képen: a hátsó légszűrőház tartójához van bekötve hajlításokkal. A függőleges alátámasztás állítócsavarja viszont jól látható, nincs sehol hegesztés. a körbilics gumírozott és szerevény boltban kapható, alúlról 10 mm-es tőcsavar az állítási lehetőséget biztosítja.

Előzmény: georgbob (2946)