vrobee Creative Commons License 2006.05.15 0 0 247
A Dózsa György útra gondolsz? Azt hiszem az azért elég fontos egy állomás! :)
Akkor miért nem áll meg a piros hetes, amikor egy megállótáblát kitenni párszázezer forint (vs. kéregállomás kb. ~5 milliárd)

Dehogynem. Az dél-Buda felé megy! És a hetesek forgalma az Astoriától számítva főképp jórészt átmenőforgalom dél-Buda felé!
Főképp jórészt kurvára nem.

A sáv ott megy hamarosan a Thököly alatt, így a kérdés eldőlt: pálya és pálya közül lehet választani ebből a szempontból.
Mi van?

Bizony a dél-Buda-Centrum közti forgalmat bonyolító 7-es buszra. Amelyet tökéletesen kivált a 4-es metró.
Tökéletesen.
Úgyis, mint
- Tétényi út
- Rákóczi út
- Újpalota (feltételezve, hogy a 73-asokat beleértjük a 7-esbe)

Ja, és ki is vallotta be, hogy elhibázott volt?
Természetesen senki, mindenki örül a percenként és irányonként egy busznak, azért is szerepel a közlekedési koncepcióban két független kötöttpálya is a kiváltására.

Bizony, időnként át kell szállni. Ilyen a tömegközlekedés.
És ha már át kell, kelljen minél többször! Lehetőleg jó sok pénzért!

Apáááám.... :((((((
Előzmény: urál (244)