Na jó!
Azért nem kell mindent véresen komolyan venni ám, amit egy csúcsragadozó mond..:-))
Csak kissé elmosolyodok, amikor szóba kerül, hogy asszonypajtás is szeretné ezt az autót már vezetni, ugyanis eddig olyan autónk volt, amit azért nem vezetett, mert vagy mindig lerohadt, vagy abszolút nem volt nőies. (szervo nélküli kormány, két lábbal taposós, amolyan "elöregedett kupplungtárcsa-nyomólapos", stb)
Mindent összevetve mindig annyira vacak autónk volt, most meg mert ez még túl új lesz. Vigyázni kellene a lacsira, mert minimum 10 évre szól a beruházás...:-))
Na és persze a bejáratás...ugyanis lehet akármilyen fejlett technológiás egy motor összerakása, azt a felületi minőséget, amit az összekopó alkatrészek létrehoznak még űrtechnológiával sem lehet produkálni! Szóval szerintem a jó bejáratás titka a kis gázzal, hosszú, egyenletes gyorsítás, kis terheléssel. Annál nagyobb gyilok nincs egy friss motornak, ha telitorokból kapja, pláne ha még meg is pörgetik! Aztán néz nagy kukán a tudatlan, ha 40-50000 felé eszi az olajat..:-))
Tehát asszony első pár ezer km-en vidéki utakon kis forgalomnál rutint szerez, aztán utána mehet egyedül is, akár városban is!..:-))
Amúgy meg mindettől függetlenül éljenek a nők és alkossanak egy gyönyörű párost a lacsival, hisz mindkettő gyönyörű alkotás formás popójain kellemes időtöltés legeltetni a szememet!..:-)))
Hajrá csokornyakkendősök!