Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.05.15 0 0 216

A tipp lehet helyes.

 

A Dózsán az újraépítésről szintén esett szó a "Hogyan javítanál..."-ban is, személy szerint merő kétkedés vagyok, de tény, hogy ha a 67-es vonalát át lehetne bújtatni a vasút és a Hungária krt. alatt/felett, valamint át a zöldön a Dózsáig, akkor a vonalat egy Verseny utcán át való könyökkel (ami oly messze van az ideálistól, mint _Makaó_ Jeruzsálemtől), a Thököly érdemi érintése nélkül el lehet hozni a Keletiig és összevonni a 24-essel, ha ez kell. (A Dózsán ezen felül is lenne értelme vonalnak egészen a Duna partig, ha a leendő M5 Margit-szigeti állomásának egyik kijárata a pesti oldalra vezet és nem a szigetre.)

 

Mindez a Thökölyn nem sokat segít, Újpalotán szintén nem, mert oda LRT kellene, metrónak kicsi, hagyományosnak tartott és értelmetlen szabályokkal lassított villamosnak meg messze van.

 

/a/