Törölt nick Creative Commons License 2006.05.13 0 0 11580

Mindentől függetlenül elkészültem az alapító okirattal. Ez egyelőre alapítványi forma, ha kapok valakitől vázlatot egy egyesület alapító okiratáról azt is lekarcintom.

 

Nevet egyelőre a következőt adtam neki: A HAJTÁNYOZHATÓ VASÚTVONALAKÉRT ALAPÍTVÁNY

 

Akit érdekel annak röptetem mailben, egyelőre a nevek helyén és a címek helyén csak alternatívák vannak.

(Végül lehet, hogy kopaszhajnak van abszolute igaza és ezzel nem is kell foglalkozni így.)

 

Ja és a jövőhéten készítek egy magvalósíthatósági tanulmányt az Ajka Felsőcsinger vonal hajtányozhatóságáról. Ezt ismerem ugyanis és esetleg ez lehetne a minta más vasútvonalak hajtányohzatóságának megvalósíthatósági tanulmányaihoz.

 

Ezekkel a papírokkal meg mehetnénk tárgyalni. Ha az alapító okirat terve szerintetetk megfelelő akár egy hét múlva mehet bírósági bejegyzésre, és mint bejegyzés alatt álló szervezet a kuratórium tagjai máris tárgyalhatnak hivatalosan a MÁV Zrt illetékeseivel. Ettől függetlenül az alapítvány tényleges megalakulása minimum két hónap, de inkább több mert a bíróság 30-napos határidővel válaszol a beadott papírokra. Elsőre szinte tuti, hogy kell hiányt pótolni, és utána újra 30 nap.

 

Ha a papírokon múlik a dolog akkor mint a mellékelt ábra mutatja azokon nem múlik. Keresek három embert eki elvállalja a kuratóriumi tagságot.

 

Esetleg keresek felesleges pénzel rendelkező embert embereket, mert most csak 5000 Ft-vel tudom egyedül megalapítani az alapítványt ami törvény szerint elég, de a feladatok volumenét tekintve félő, hogy nem fogja elegendőnek találni a bíróság. (ebben az esetben a doksiban rendre alapítókat kell majd írni alapító helyett.)

 

Na nem is kellett az éjszaka az okirat megszülésére.

 

Kopaszhajnak mindenképpen elküldöm és lehet, hogy felrakja valahová ahonnan letölthető lesz.

 

Aki kéri küldjön mailt és a válaszban benne lesz az 1.1-es verzió!

 

Tibi