sinérintő Creative Commons License 2006.05.13 0 0 11569

Megkérdezhetem, hogy mit takar ez a 2,2 M/km /év? Kb. 75 M Ft/év? Lehet, hogy a barcsi pályás, biztberes és távközlő fenntartó szakasz ennyit terhelt erre a vonalra, de ez valójában messze van a valóságtól. Nem lepődnék meg, hogy ezen fenntartó szakaszok költségei az egyéb vonalakon 2006-ban megemelkednének...

Erre a vonalra pályás szempontból a vonalbejáró bérén, a sorompó izzócseréken (és az ehhez kapcsolódó költségeken), az évi egy alkalommal megtartott sorompó felülvizsgálaton és a két alkalommal történt légvezeték-helyreállításon kívül nem költöttek semmit.

Más. A Pályavasúti Főigazgató számára előkészítettünk egy rendelkezést, amelyet a Pécsi Pályavasúti Területi Központ felé ki fog adni. Arról szól, hogy a lopások megakadályozása (valószínűségének csökkentése) érdekében heti egy alkalommal egy TVG végigmegy a vonalon. Ez legalább a forgalom "látszatát" fenntartja.

Előzmény: Törölt nick (11545)