cucogany
2006.05.05
|
|
0 0
2769
|
Az a helyzet, hogy amikor a vízhőmérséklet - nagy nehezen - elérte az üzemi hőfokot, akkor a termosztát nyitott, a hőmérő mutatója azonnal elindult balra, vagy 10-15 fokkal lejjebb megállt, innen elég nehezen melegedett megint üzemi hőfokra, de amint elérte, kezdődött minden elölről, amíg a teljes hűtőrendszerben fel nem melegedett a víz. Onnantól kezdve jött befelé a meleg levegő. Persze ez csak Pesten tudott megtörténni, vidéki úton erről szó sem lehetett, mert a menetszél annyira hűtötte a hűtőt, hogy nem tudott az egész rendszer felmelegedni, így csak langymeleg levegő jött befelé. A belső keringetés szóba sem jöhetett, mert azonnal bepárásodtak az ablakok. Én azt gondoltam, hogy a Lacsinak ilyen a fűtése és visszasírtam az 1200-as Ladák fűtését. Olvastam rockdobos kolléga hozzászólását az erős fűtésről és nem akartam elhinni, mert úgy gondoltam, hogy két Lacsi fűtése között ennyi különbség nem lehet. |
Előzmény: Sarkany (2768)
|
|