Nem tudom, hogy honnan származnak, és mennyire hitelesek ezek az adatok. De azt nem hiszem el, hogy Romhány-Diósjenő között átlagosan alig kevesebb utas van a vonatokon; mint Füzesabony-Putnok között.
Ugyanis a 87-es vonal mentén lakom; viszonylag gyakran járok vonattal; és egészen mást tapasztaltam.
Van benne bukfenc mert egy vonalnak tekinti a :
- 87-est, holott más és más az utasterhelés Fabony - Eger között és más a Szilvásváradtól felfelé. között.
Ezt külön kiemelted. Ha nem tetted volna, akkor azt gondoltam volna; hogy Eger-Putnok között van vonatonként átlagosan 25 utas; ami körülbelül reális adat. De az Eger-Füzesabony szakasz jelentősen megnöveli ezt a számot.
Ha akkoriban egy átlagos (nem péntek) munkanapot nézünk, akkor volt napi 56 pár vonat a 87-esen (Füzesabony-Putnok között). A vonatonkénti 25 utas már akkor kijönne; ha pl reggel 700 ingázó érkezne vonattal Egerbe; és ugyanennyi menne vissza. Füzesabony felől a 7.05-re érkező vonat már önmagában elhozott (és a délután vinatok visszavittek) szerintem ennyi ingázót. Meglepő módon még Szilvásvárad felől is érkeznek vonattal ingázók. És a többi időpontban is vannak utasok Eger-Füzesabony-között a vonatokon; nem is olyan kevesen.
Az akkori menetrend már különválasztotta a 87-es és a 87a vonalakat. A vonatonkénti 25 utas inkább a 87-es vonalra (azaz Eger-Putnok között) helytálló.