Hallo.
Ezt a gau-listara irtam, roviden a tortenet hogy lett GS-em. :-) :
"Hosszu lesz. Akit nem erdekel, lapozzon a vegere, ott a lenyeg.
Azzal kezdodott, hogy latomasom volt. Illetve nem is latomasom, inkabb megvilagosodasom. Egy koncerten, pontosabban Pal Utcai Fiuk koncerten, a "Nehez idok" cimu szam alatt, a PeCsaban. Egyszer csak olyan vilagosan lattam magam ahogy pofazok arrol, hogy mindenkinek arra kene mennie amerre magatol menne, azt dolgozni amit amugy is szeret csinalni, ugy elni, ugy szorakozni, ugy pihenni es ugy viselkedni, ugy menni bele a vilagba ahogyan jolesik? Azert ez felvet par kerdest, diohejban par valasz:
1: //Mandeville: "A mehek meseje" Nagyon erdekes olvasmany, 10 oldal az egesz talan, mellette kb 300 oldalnyi magyarazat, belemagyarazat es satobbi, de az alapmu akkor is valami.//
2: //"-Szeretek kontinenseket tervezni, es ez a munkam. Szerintem mindenki boldog lehetne, ha az lenne a munkaja, amit amugy is szeret csinalni. --Es boldog? -Nem. Itt bukik meg az egesz elmelet..."//
Szoval villamcsapasszeruen ert felismeres, hogy pofazok, de magam semmit nem teszek az almaim megvalositasaert. Persze tanulok, dolgozok, jobb allasom van fel eve, tobbet keresek, de mit teszek azzal a penzzel, amivel tobb esik le most, mint eddig. Es rajottem a legjobb befektetesre amit kezdhetnek vele, talan elkezdhetnem az almaim megvalositani. Persze kis lepesekben. Kezdjuk talan a motorozassal. Nem voltam boldogtalan az XTvel, de mindig tudtam, hogy csak egy lepes valami fele, amit egyszer majd szeretnek. Masnap meghirdettem, es a tovabblepesen kezdtem gondolkozni.
Sokminden szobajott, a turaenduro vonalon persze. AfricaTwin, Varadero, DL1000, egy idore meg az ST1100 is, egy nagyon jol kinezo hirdetes miatt. Sok sok emberrel beszeltem, velemenyeket hallgattam, motorokat neztem meg ezuttal kozelebbrol, es egyre inkabb lattam, hogy tul nagy lepes nincs arban ezek, es a gyermekkorom ota kiserto boxermotoros BMWk kozott. Dehat mirol is beszelek? Eppen most hataroztam el, hogy az almaimrol beszelunk, amik igenis elerhetoek: turaenduro, BMW, boxermotor, koltsegkimeles, nem volt nehez valasztani: R 1100 GS.
Aztan elkelt az XT. A gondolkodasbol konkret keresgeles lett, a hirdetesekbol pedig kiderult, hogy az a nehany 1100 GS, ami van az orszagban, egyaltalan nem elado. Vagy ha az volt, mar elkelt. Ami legkozelebb all hozza, es termeszetesen ezzel egy idoben a tarcamhoz ugyanannyival tavolabb, az a kovetkezo generacio. Akkor keressunk indokokat, miert lenne jo meg tobb penzt belevinni a buliba, hogyan lehetne olcsobb ami valojaban dragabb. Elorangattam olyanokat, hogy "Egyszer elunk! (Meg egy doboz gyufat!)", "akarmi mas csak kompromisszum lenne, a kompromissszumokkal pedig mindket fel csak veszit", "fiatalabb motor", "valamit csak fejlesztettek rajta 10 ev utan", de a valodi ok az volt, hogy egyszer ugyis belevagtam volna, akkor meg miert ne most? Miert ne mondhassam el magamrol 26 evesen, hogy sikerult meg valamit megtennem, hogy sikerult elernem valamit, amit annyira regen szeretnek, hogy mar alig emlekszem ra?
//Az auto es motorszerelo uriember, akitol vegul vettem a gepet, kb 66 evet vart ra. Vegyunk le belole 5-ot nagyjabol, mert gyerek volt meg. Meg se kozelitem.//
Aztan megtalaltam. BMW R 1150 GS, ABS, markolatfutes, bukocso, haspancel, alu dobozok, fekete, hibatlan.
A kovetkezo ket het: A penzemhez kolcsonkeres, kolcsonigenyles, bankugyintezes, papirelvesztes, megtalalas, ujraugyintezes, egyeb papir keres, azt is benyujtas, ok.
Aztan ma /tegnapelott, tegnap ma, hogy pontos legyek, csak kicsit sok minden tortent egymas utan/ hajnal haromig tanultam, nyolckor felkeltem, tiztol vizsgaztam /nagyjabol ugy zajlott mint az erettsegim, akkor is siettem, volt fontosabb dolgom is, egyebkent ez is sikerult :-)/, fel tizenkettokor magamhoz vettem a penzt, es elindultunk BMWt venni. Stilusosan utaskent egy masik GS nyergeben. :-)
Adasveteli, papirok, satobbi, elso kerdes: hogy mukodik az index, hogyan lehet elinditani, mas kerdes nincs. Indulas.
//"Ez az eleje, az a hatulja, ala meg viz kell" -amit a hajozasrol tudni kell//
Akkor itt szeretnem MINDENKINEK megkoszonni, akik tamogattak a projektben. Korte volt akit tobbszor az oruletbe kozelebe kergettem, aki vegigasszisztalta a folyamatot, es sikeresen elteritett egy-egy hibasnak tuno gondolatmenettol, aki eljott velem megnezni a motort /pontosabban elvitt, mert igy alakult/, eszenel volt amikor en meglattam a motort, es elvesztettem a fejem, aki atnezte helyettem a szerzodest, aki elvitt utaskent Gyor melle, es messze meg a vege...
//A harom pont is ott all a vegen... - Somlo//
Akivel beszeltem, akivel talalkoztam, aki megmutatta a motorjat, aki megosztotta velem a tapasztalatait, akivel leveleztem, aki forumokon valaszolt e par honap/het alatt, nem is tudnam felsorolni. Nem csak azert, mert iszonyatos a nevmemoriam, hanem mert annyian voltak. Szoval mindenkinek. :-D
Vettem egy BMW R 1150 GS-t.
Ez egy szep nap az eletemben.
Udv,
-GPisti
ui.: maradt negyed flakon lancspray a garazsban, ha kell valakinek odaadom, egy darabig nem lesz ra szuksegem... :-))) "