R*R Creative Commons License 2006.04.25 0 0 2668

Helló Toli!

Az optikai tuning nagyon hatásos a piros lámpánál meg a parkolóban esetleg otthon a garázsban. A teljesítmény tuning a zödre váltó lámpánál, előzésnél, sportos vezetési stílusnál kell, nélküle a széria Lacetti csak csendes, nyugodt és valljuk be versenyképtelen a kategória társakkal szemben. Csak egy direktszűrő csodát nem tesz de már érezhetően javít, megkockáztatom a vártnál is jobban. A K&N szűrők jobban szűrnek a gyári betétszűrőknél, a mikroszűrést az olajfilm végzi, a hatásfokot a szűrőtest és a film állapota határozza meg! A hangot a dob hangolása adja meg, eszerint lehet megválasztani! Kiugró teljesítményt suttogással nem lehet elérni. Az utastér zajszintje nagyságrenddel jobban függ a dob hangolásától, mint a direktszűrő szívózajától. A családi használat nálam is dominál, pörgős előzésnél hátul nem hallják mit beszélünk elől, de én választottam így, akinek nem tetszik-nem kötelező beülni...

Előzmény: Toljadneki (2666)