Elmesélek egy magyar népmesét:
Nagy Elek, miután átpattant Erdélyből, sikeresen beférkőzött az Antall-i MDF-ba, megszerezvén a Vegyépszer Rt.-t. Sikerült neki a teljes Tengiz-i részleget leamortizálnia a hozzánemértésével, holott ma a Vegyépszer Rt.-ből kivált Kazahsztáni magyar-kazah cégek sikeresen vesznek részt az ottani gáz- és kőolajkitermelést szolgáló berendezések-létesítmények létrehozásában, amerikai, orosz és kazah állami cégek alvállalkozóiként. Az egész projekt értéke 150 milliárd dollár...
Na ezekután jött el a kánaán 1998-ban, mikor az az autópályaépítést pályázat nélkül szerezte meg a Fidesztől, úgy hogy előtte 1 m autópályát, dee még közutat sem épített a cég és se eszközökkel, se szakképzett emberekkel nem rendelkezett ehhez.
Aztán bukovári 2002-ben. Befejeződnek az útépítések, többek között az M7 ordacsehi szakasz, M8 dunahíd, az M3-a szakasz, talán pár elkerülő gyorsforgalmi ha van...
Ezért főhősünk beinvesztál a Transzelektro-ba, hátha kihúzza vele. De a biznisz nem teljesen úgy alakul, ahogy eltervezte, a Paskál-lakópark és a Főtaxi se hoz elég lóvét, így újra az útépítés felé kell nézni, ami ma csak a koalíción keresztül lehetséges...
Folytatásra magam is kíváncsi vagyok...