-A dagonya nagynyomásúval lejön negyedóra alatt, feltéve hogy nem agyag és nem szárítod rajta egy hétig.
-A bukócső H-P és az alu dobozok is. Használtan raboltam le egy eladó GS-ről. A dobozokkal nagyon elégedett vagyok amint a mellékelt képen látszik a Nordkapp túra teljes felszerelés elfért benne, így nyugodtabban hagytom ott a motort városnézéskor. Meg megfelelően pokolva elég volt mindig csak egy dobozt vinnem a szálláshoz magammal.
A bukócső szerintem nem a legjobb kialakítású, bár erős csőből készül, de a felfogatásnál 6-7 cm hosszan el van lapítva és pont rossz irányban lecsökkentve az inerciája, létszik, hogy itt könnyen hajlana. AMi reszintem a legtöbb erőt bír felvenni az a gyári Adventure bukócső, ami nem nagy, de nagyon jó irányban vannak a kikötései.
A lámpatartó még a prototipus volt, öntött-reszelt. Azóta láttam egyben-szettben a Lehel téri boltban, de szerintem nevetségésen drágán, eleve vagy 25e-t mondott a lámparészre, egy barátomnak most hoztunk GS-t amin rajta volt a konzol (egy helyről származik) és a Hellátol valami 12 ezerért meghozták neki. A Hella katalógusban a pontfényszóróknál csak egy ilyen tojásforma van.
A kapcsoló: mivel a refi szerintem nevetségesen gyenge (főleg az AT ikerlámpás légvédelmi reflektorai után) ezért direktbe rá lett kötve a két oldalfényfény.
A vizsgán mikor meglátták, az mondta a vizsgabiztos, hogy vegyem le a két oldalsó reflektort és a "két városi"-ból kössem be az egyikbe a refit. Ekkor elárultam neki, hogy a két "városiból" az egyik a gyári refi, épp ezért van a kiegészítés mert gyenge. Na ezért engedte, hogy csak félig leszerelve átmenjen a vizsgán.
MGP
![Nordkapp](https://img.index.hu/imgfrm/5/1/1/3/THM_0001475113.jpg)