Majd megyek en es elmondom a frankot. Esetleg megmutatom, ha jol tudom nekem raadasul lehet blokkolni a hatso kereket az elso fekezese nelkul kikapcsolt ABS-el.
Kivancsi vagyok mekkora a fekut ABS nelkul esszel es felkeszulve, mintegy produkalva a leghidegverubb es legtapasztaltabb motoros reakciojat panikhelyzetben, illetve ABS-el esztelenul kapaszkodva a fekkarba.
Persze Ez igy meg nem relevans, hisz eppen azt a panikhelyzetet nem szimulalja valosaghuen, amikor a kisteher csakazertis kijon eled a stoptabla mogul mert fogalma sincs hogy jossz /es most eldorzsolok egy konycseppet az elso motoromert, ami t nem keleteuropaban gyartottak es sikerult leamortizalni a fenti szituacioban/.
Latatlanban feltetelezek a ket fekezes kozott legalabb 20% kulonbseget, de meglatjuk. Kell egy nagy murvas parkolo hozza, ahol mondjuk 50re fel lehet gyorsulni es meg megallni is van eleg hely az esetleges tereptargyak epsegenek megorzesevel egyutt.
Ja, es a fenti tesztbol meg igen eroteljesen hianyzik, hogy a murvan a tapadasi es csuszasi surlodasi ero kozti kulonbseg sokksl-sokkal kozelebb van egymashoz mint a gumi es az aszfalt kozotti. Akad valaki aki erti meg mirol beszelek rajtam kivul? :-)
-GPisti