Sziasztok,
A problémám továbbra is megvan. Érdekesség, hogy már kábelen keresztül se működik a net. Azt hiszem kirakom a sínre, felveszem kamerával ahogy áthajt rajta a vonat és elküldöm a Finneknek, hogy érezzék ló...r a fejlesztési osztályuk. Betehetik a vevői elégedettlenség feliratú vaskos mappájukba......
Lehetetlen, hogy ilyen primitív hibákkal létezzen egy ilyen teló.
Csak az a baj, hogy őket teljesen hidegen hagyja egy kis ember problémája.....
Ebben az ipari szegmensben miért nem működik a termék visszahívás eszköze, ha nyilvánvaló a hiba?
Most írhatjátok, hogy vigyem szervizbe, stb. Értem. Az én gondom az idő. Egyszerűen nem érek rá és úgy gondolom nem is kellene ezt megtenni, hiszen jó terméket vásároltam (akartam).
Amcsiknál jó beperelném a nokiát, az elmaradt információk miatt kiesett bevételemért, a plusz költségekért, az egészségi állapotom romlásáért, azért mert nem tudtam a haveroknak megmutatni, a sok álmatlan éjszakáért stb.... :)))) Ott még nyernék is......
Hozzáteszem, hogy eddig kb. tíz készülékem volt. Mind Nokia.....
Mindig én szívok....