Hallo.
Holnap megnezek egy 2000-es, 40.000 km-t futott 1150 GS-t ABS-el, markolatfutessel.
Tapasztaltabbaktol kerdeznem mi az amire kulonosen figyeljek oda? Egy tippet mar kaptam a hatso kerekcsapaggyal kapcsolatban, azt kulonosen megvizsgalom kopogast, szorulast keresve, egyeb mi lehet meg?
A tulaj idos, az elozo tulaj is az volt, nemet. Azt mondja sose borultak vele, amit nehezen hiszek egy ketkereku jarmurol, de hol lehet olyan pontja, ami egy esetleges csuszas soran mindenkeppen serul es tobbe kerul a javitasa mint amennyit szamit a serules /Az XT-n pl ilyen volt az elso teleszkop alja, amit komplett csere nelkul nem lehetett volna eltuntetni./
Mennyi olajfogyasztas lehet a minimum egy ilyen gepnel ami meg hiheto, es gyanakodni kezdhetnek, ha a tulaj kevesebbet mond?
Tipikus olajfolyasok, ami problemara utalna?
A vazon, labtarto kornyeken, tank mellett olyan kopas, amit csizma, nadrag okozhat es amibol kiderulhet hogy valojaban ketszer ennyit futott a gep?
A gyari es a barkacsolt markolatfutest hogy tudom megkulonboztetni?
Minden tanacsot varok holnapig, kb. delben tudom utoljara a forumot megnezni.
Udv,
-GPisti