Festéktüsszentő H. Benő!
Nos figyelj kérlek! Még egyszer és utoljára megpróbálom neked elmondani miről beszélek?
„Nem kötelező ám fórumozni, ha meglehetősen egyszerű szövegeket sem vagy képes értelmezni”
Remélem ezt oda vissza értelmezed,tehát neked sem!
„Érdekes hozzáállás. Ezek szerint a pártok nem rendelhetnek nyomdától szórólapot, nem rendelhetnek meg rádió-spotokat és tévé-reklámokat majd azokhoz nem rendelhetnek meg reklámidőt. A pártok nem rendelhetnek óriásplakátot, inkább gyártsanak saját kezűleg óriástáblát és arra írják fel a dolgait saját kezűleg, ugye? Fogjanak egy magnót, vegyék fel a rádió-reklámot, majd csináljanak egy saját rádióadót, amiben leadják? Csak azért kérdem, mert szerinted a kampány megrendelés-alapon már visszataszító”
Tehát ha nem volnál olyan buta mint vagy,már régen értened kellene,egyfolytában nem is erről beszélek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
„Nem nagyon értem, mi a különbség, lásd fent.” TEHÁT TAPASZTALLTAM! 1961 évben szereztem jogosítványt. Már több „balesetmentes közlekedésért emlék plaket nincs,mint ami birtokomban van.
Tehát mint gépkocsi vezető is undorodok egy olyan megoldástól, mikór és akár piros fény alatt elém rohangálnak emberek .Amennyiben ezek gyerekek-már minősített eset és ha ezt ráadásul egy párt csináltassa velük hatalomért meg bársonyszékért már szavak sincsenek rá!
„Azt kéne végre megérteni, hogy a screenshield az egy normális reklámeszköz. Pont olyan, mint mondjuk az óriásplakát. Annyi a különbség, hogy az óriásplakáthoz óriástáblákat tart fenn a reklámcég, míg a screenshield-es megoldáshoz alkalmi munkában diákokat foglalkoztatnak (pont, mint a szórólap-osztáshoz szokás). Ja, van még egy különbség, a screenshield sokkal hatékonyabb, mert az óriástábla ott van az út szélén, ha akarod, nem nézed meg, a screenshieldet viszont odatartják a szemed elé és hacsak nem hunyod be a szemed vagy nem kezded el a kocsi plafonját bámulni, akkor nem tudod kikerülni. (Ha viszont behunyod a szemed, nem látod, mikor vált zöldre a lámpa, mikor indulhatsz el). Leszögezhetjük, hogy agresszívabb, mint az óriásplakát, de ezzel sincs semmi gond, hiszen a tévéreklám is agresszívabb, mint a nyomtatott médiában megjelenő hirdetés (pláne, ha figyelembe veszed, hogy a reklámokat emelt hangerővel sugározzák, hogy akkor is halld, ha a reklámszünetben kimész a szobából.)
-Egye fene,ha már annyira ragaszkodsz hozzá,legyen alúljáróban,egy téren,meg a széles kőruton a járdán! Megnyugodtál?
„Értsd már meg, ezzel az ostoba sipítozással rengeteget ártasz az szdsz-nek” „mert annyira buta vagy, hogy képtelen vagy felfogni a lényegét?”
-Nos talán engedd meg,arra vonatkozólag,hogy jó szándékkal amit teszek az szdsz-nek,az az SZDSZ-nek jó vagy nem jó,nem egy ilyen buta ember véleményében fogom lemérni.
-Egyálltalán nem árulok el titkot,ha azt mondom,van az szdsz-ben olyan ember,Aki véleménye biztos számítana,így szíves engedelmeddel megvárom míg Ő szól!