Stibike!
Kérdésed nagyon tág, nehéz így néhány sorban leírni.
Minden klón csak közelíti az igazit. A kérdés, csak hogyan? A DB5 elég jól. Jobban mint a többi klón. Nem véletlenül váltottam erre.
Mind a hangja, mind a zenélési (felhasználói) felülete, mind a billentyűi, megjelenése igazi Hammondos.
2×5 oktáv, presetek, 9-2-9 drawbar a legfinomabb működéssel, szelektív vibrátó a 6-os forgó vibrátókiválasztóval baloldalt, jobboldalt a négy perkakapcsoló.
Nagyon finom műlezli (a legjobb), a legjobb, csöves 122-es szerű torzító, zengetők.
Billentyűzete az igazihoz hasonlóan lényegesen hosszabbban túlnyúlik a látható részen, nemúgy mint a rövid csuklópontos -akár waterfallos- szintibillentyűk, így mozgásában nagyon közeli az eredetihez, páratlanul a legjobb.
Most még lehetőséged van meggyőződni róla nálam, pillanatnyilag mind a kettő egy szobában van. B3+DB5. Nem sokáig.
Opció a DB5-höz az orig. állvány, pad és a 25-ös sugaras lábbasszus hangerőpedállal.
A csupasz orgona 600 körül fordul elő, fullban kb. 1000 lehet.
Ahogy korábban írtam hasonló digi kétmanuálost ennél csak lényegesen drágábban kapni más márkában.
Mondják, hogy ennyiért majdhogy' igazi A100 is beszerezhető. Igaz, csak attól függ mi a szándék vele? Ha többszöri fellépéshez kéne, vagy kicsi a hely, egy DB5-öt egy, max. két ember kényelmesen elcipel. Ahogy én is vittem a koncertjeinkre egyedül. Az A100-al ez meg még négy emberrel is súlyos. A B3, C3 még nagyobb. A téli Rhoda Scott koncerteken januárban az én, februárban Laurens A100-asával mentek a bulik, mi vittük a hangszereket. Nehéz dolog.
Harmonikát ylex-nél keressetek, mint ezek javítója, ő ebben nagy szakember.