Oké!
Akor először ezekre reagálnék:
"
Egy buszsofőr nyilatkozott, akivel a következő eset történt: Megy az Ikarusszal, vasútifelüljárón halad épp keresztül. Szembe jön egy Lada, ami megcsúszik. Sofőrünk félrekapja a kormányt, és nekicsapódik a szallagkorlátnak. Fejével áttörte a szélvédőt és kirepült, átrepült a nagyfeszültségű vezetékek között, rá a sinekre, persze jó magasból. Jött a vonat. A mozdony épp akkor volt szervízben, és valamiért nem rakták rá vissza a hótoló lapátot. A faszi megúszta annyival, hogy a vonat alján valami lelógott és a combjából kinyesett egy darabot.
Igen, ez benne volt az Auto-motor c. lapban meg anno a 80s evekben. Zuhanas kozben beakadt a labfeje a nagyfesz. vezetekben ez lassitotta a zuhanasat es elosegitette hogy ne a fejere essen hanem a hatara. Pont a sinpar koze esett, utana meg atment felette egy villanymozdony.
Egyebkent a Lada vezetoje az eletet vesztette."
Budaörsön voltam katona, ahol ez az eset történt.
Leszerelésünkkor vonult be a hadseregparancsnok gépkocsivezetőjének a fia.
Apuka elintézte, hogy egy Lada kombit vezessen a gyerek. Béke poraira.
A repülőtér-laktanyától egy kb. 2 km-es út vezet a 70-es útra.
Szegény gyerek az első alkalommal, amikor önállóan vezethette az autót,
megküldte...
Annyira, hogy beszált a 70-es út kereszteződésébe, ahol ütközött egy munkásokat szállító ROBUR busszal.
A kereszteződés alatt megy a vonat Bécs felé.
A ROBUR az ütközés hatására balra sodródott, és kiütötte a vasúti felüljáró
korlátját, két első kerekével belógott a vasút fölé.
A lendülettől a gépkocsivezető kizuhant a buszból, átrepült a villamosított vasút
felső vezetékei között, beesett a sinek közé.
Ekkor jött a vonat, ami átszáguldott felette.
Mérsékelt sérülésekkel megúszta. Felépült a balesetből.
Volt katonatársaim beszámolójából és az újságból merítettem információimat.
Ez olyan eset, amikor a valóság durvább, mint a belőle szőtt legenda.