Igazából az érdekel, hogy a motorok karakterisztikája miben tér el. Az árban 0,6% az eltérés. Konvergál a 0-hoz.
Mivel elég gyakran kell sietnem, a pörgősebb, jobban húzatható motor kellene. Az 1.6-ost már vezettem, elég hamar kifullad. A nyomaték OK, de a 110 LE szerintem inkább csak papíron létezik.
Gyakorlati tapasztalatról beszámló jó lenne.
Az 1.6-os motor Peugeot fejlesztés. Persze azt írják rá, hogy közös, de ez csak urban legend.
Inkább attól félek, hogy két-három év után az air pollution default felirat megjelenésével megáll a motor, majd pár perc múlva elmúlik. Volt már Pug-unk :-(
Persze lehet, ogy a Fordbam más az elektronikai protokoll.
Az 1.8tdci viszont teljes homályba merül, még a magyarországi Ford sem volt képes tájékoztatást adni. A nyomorult honlapon nem is létezik a motor. A kereskedők is csak pingvineznek, ha rákérdezek.
Szóval ez van.