jim32 Creative Commons License 2006.03.28 0 0 80
Sokkal részletesebbet nem tudok. Igyekszem gyárilag bejáratni, de elég lazán veszik (lazábban, mint pl. a Gilera)
Azt írja a könyv, hogy 1000km-ig ne menjen TARTÓSAN 5e fölé a fordulat ill. 1600km-ig ne menjen 6e fölé tartósan a fordulat. (Úgy veszem észr, hogy ötödikben az 5e 160km/h-nak felel meg:-) Egyelőre ennyi elég is:-)))
Kicsit féltem vele elindulni, azért a súlyát azt nagyon megérezni. Egy pillanatra meg is bántam, hogy feljebb rakattam az ülést (arra, hogy hogy kell, mi jöttünk rá a barátommal, aki jött velem.) Amikor viszont felültem, pont így lett jó - nem ér bele a térdem az idomba.
Szerintem a külső hőmérője nem pontos, este nem lehetett 18 fok az udvarunkban - de az is lehet, hogy ez az alsó érték náluk.
A futóműve teljesen meglepett, sokkal jobb, mint gondoltam. Azt hittem, a Pegaso-é verhetetlen.
Szóltak, hogy az első 1-200 km-en a gumik még nem 100%-osak, ne döntsem nagyon a gépet. Pedig olyan könnyedén bedől.
A legjobb a gyorsulása. Igaz, nem cibáltam nagyon, de a lámpáknál olyan könnyedén hagytam ott mindenkit - még azt is, aki csikorgó gumikkal próbált izmozni - hogy magam is meglepődtem.
A tükrök nagyon jók, bár annyira homorúak, hogy az udvaron lavírozáshoz nem használhatók. (Az egyik dobozzal neki is döccentem asszony kocsijának). Forgalomban viszont kiválóak.
A Bob által megadott 2500-as fordulat a váltáshoz nagyon bejött. Jójó, hogy hangra kell majd, de egy egyhengeres után a "hangra" egészen mást jelent. Az ott tiltott ahol ez középen van:-)
Elsőre ennyi, remélem, sok örömöm lesz benne. És köszi a drukkolást!
Előzmény: BIKE-R (78)