Hogy szavaiddal éljek: nem beszélünk csacskaságokat :D
Ritkán nézek be erre mostanság, mert átnyergeltem a terepjáróról a fotózásra, azért ez a pár év nem múlt el nyomtalanul (na nem a polcnyi kupáról beszélek :) )
Bár tavaly óta már nincs meg, de koptattam samit egy ideig (mint a nickem is mutatja).
Az emődi és zempléni versenyeket én is szerettem, emődit csinál most is május elején Jani (mondjuk volt, hogy hátrabukfenccel indítottam rajta pár éve :( )
Nyuszynak igaza van sok mindenben, pl a lökhárító nekem párszor leért és csőre is lett cserélve, nem rossz úgy(meg erősebb is sokkal). A brutális emelést én sem pártoltam, de 6-10 centi ált jól jött, kevesebbszer feküdt fel az alja, fordított felnivel meg ki lehet kompenzálni a káros hatását is...
Dízel nekem sajna csak utcaiba terepjárómba volt , de pl azon nem volt semmi olyasmi rossz amit leírtál. (terrano). De 15 éves ford teherautómban sem volt semmi hasonló, bár zöldséges mercim nem volt soha. De szívesen raktam volna a samuba is dízelt, mert nem lett volna rossz alapjáraton felketyegni a siratófalon a fele fogyasztásról nem is beszélve... Szerintem! Egyébként pl szegény Csajági Tibi barátunk tudott nagyon jó dízeleket fabrikálni, gondolom emlékszel emődi 60-nal patakátkeléses manőverire... És persze ha kínzod egyik moci sem hosszúéletű, én is elfogyasztottam pár mocit, bár ha jobban füstölt akkor cseréltem :) !
Borsodi negyven samu haha... Általában Sanyinak (Berecki) van 3-4 (meg ugyanennyi alkatrészben), bár most már vitarái is vannak, ha alkatrész kell keresd őt, ha voltál pár versenyem biztos ismered a zöld szippantósautójával, vagy a sajóparti versenyeiről(ha nincs meg a száma dobj egy mailt).