pizo Creative Commons License 2006.03.17 0 0 36

Szia, nekem van a 4x4-em.

 

A lehető legkevesebbet módosítottak, a váltó hátsó felén van egy kihajtás, hátul a csomagtér padlólemeze alá csavarozva a hátsó difi (így a pótkerék a csomagtérbe költözött). A váltó és a h. difi közé egy csőtengely van csavarozva, ebben van belül! csapágyazva a kardántengely, tehát kívülről nem látod, nem sérül, nem kell a kardáncsuklókat kenni. A hátsó futómű a lengőkarok és a h. kerékagyak kivételével megegyezik az elsőkerekesével, csak a torziós rugó van magasabbra állítva. Az első futómű féltengelyestől az 1,4 75Le benzinesé, a rugók hosszabbak csak kb. 5 cm-rel. Különbség még, hogy a kipufogócső, és főleg a hátsó dob eltérő. A többi dolog megegyezik a normál kivitelekkel, így utángyártottként és gyáriban is korlátlanul kapható minden. Az összkereket gázelvétel mellett bármilyen sebességfokozatban és sebességnél ki- és bekapcsolhatod, DE CSAK EGYENES HALADÁS MELLETT. Központi difi ugyanis nincs. Ezért csak havon, sárban, jégen szabad használni, illetve ívmenetben ki kell kapcsolni. A nyomaték elosztása 50-50%. Nekem igen megbízhatónak tűnik, a mostani nagy havakban gyönyörűen ment vele az autó.

 

Üdv: Zoli  

Előzmény: FeketeRetek (35)