Pedig könnyen elakad a lökhárító, hidd el. Persze ha az adott verseny itinerét úgy írták meg, hogy mondjuk pickuppal is teljesíthető legyen, jóhogy nem akad el a rövid Samurai. De én nem földúton autózásról beszélek, hanem offroadról ;)
A dízel-témával kapcsolatban meg olvasd el MEB lejjebbi írását. 240 kkm van a motorjában, és semmi baja. Ma néztem meg egy 1.3-as Samurai-t, 180 kkm van benne. A motorja kukába való állapotú, minden tekintetben. Pedig ahogy néztem, ezt az autót nem offroadolták szét, egyszerűen ennyit bír.
Egyetlen dologban van igazad, mégpedig abban, hogy egy korszerű dízel nem egy árkategória egy tizenhúsz éves Samuval, ez kétségtelen.
A Samurai-populáció 95%-a pedig sem nem rendszámos, sem nem versenyautó, csak hobbiból tartják az udvar hátuljában, és hétvégenként kimennek vele a hegyekbe. Ezekkel jó eséllyel sosem találkozol :)
Alkatrészes ember meg biztosan van, nyomozz kicsit utána, ha szükséged van rá.