halaloszto Creative Commons License 2006.03.14 0 0 54
ha ugy van ahogy irod, hogy szinte nem tudsz ratekerni, akkor azert az agymotorod vezerloelektronikaja a felelos. azt irtad nincs benne szenkefe? akkor ertheto.

egy atlag motor (kefes) fordulatszama a rakotott fesszel, nyomateka az arammal aranyos. normal esetben terhelve lassabb mint szabadon. ergo a fordulatszam soha nem fogy el. viszont az aram igen. ha terheled, ahogy no az aram ugy esik a fesz, es egy adott fordulat lesz a vegsebesseg. ha ratekersz, kisebb nyomatek eleg a motorbol, ergo csokken az aram, ergo no a fesz, es a motor gyorsabban porog, gyorsabban mesz.

az elektronikus kommutalasu es vezerlesu motorod max fordulatszamat valoszinuleg direkt bekorlatoztak. nem lennek meglepve ha a 25km/h-s fordulat nem sokban kulonbozne a felemelt kerekkel levegoben max fordulattol. (ha van kmorad, megmerheted). itt nem az akksi arama a korlat, hanem amit a mernokok beleterveztek. ezt persze azert csinaltak, hogy nehogy leegjen a motor,( meg hogy ne szaguldozz. )

vajk
Előzmény: XS (53)