deps Creative Commons License 2006.03.14 0 0 1681

üdv mfb!

 

jönnek a kolegák, hát helló!

 

az autó tulajdonságát persze, hogy befolyásolja ha megemelik, de nem műúton! gyors kanyarokban tehát ha műúton használod, igen "nemkicsit" fog dőlést mutatni, másrészt ha egy autót vagy jelen esetben egy terepjárót úgy hoznak ki hogy ilyen meg iylen magasággal, akkor azt okkal teszik, szerintem. tudod ez is olyan mint az építkezés, hogy elkezded emelni, aztán rádjön hogy akkor elvileg ki van tolva neki az akadályátlépés, de egyszer meglepődsz! tapasztalat, egyszer volt szerencsém egy jól megépített, sőt emelt samuban is ülni, és hát én azt mondom, hogy marhára felesleges, mert még széria állípotában is majdnem tud olyanokat mint egy épített!  tudom nagy duma, de én nem részesítem előnyben az emeltet!!!mivel nem egyszer voltam már résztvevő egy két versenyen, hát ott nem az emelés meg átépítés a nyerő, hanem a sajnálat......

 

ja szorry egy japán kocsit nem kell bemutatni, mert japánpárti vagyok, és ha láttad anno a topgearban(bbc), hogy hogy tesztelnek le egy hiluxot, akkor....... és túlélte.......

okéé persze, igazad van! de egy 15 éves dízelmotor közel sem tud olyat mutatni, hogy ne maradj ott! egy ducato vagy egy régebbi mercimoci nem a világteteje, de ha igenis fürdeted, meg hajtod, akkor meglesz az eredmény! egy verseny alatt ki lehet nyírni egy ducato és egy mercimocit is, és nem kell menni, hozzá 50kmert sem! lehet hogy sok volt a víz, meg a dagonya, de egy ugyanolyan benzinesnek nem nyílt szét a teteje..... az új motorok, bocs az újabbak, meg az a baj, hogy a turbó iszonyatforró, és ha azt víz éri...... persze, hogy tudom, hogy egy turbóval hogy kell bánni. beindítás aztán kicsit melegítés, nem rögtön indulás, ha bemelegszik akkor lehet vele jobban menni, de még a leállítás is egy procedúra vele, én altatásnak hívom, mert le kell lassítani a cuccost, hogy ne égjen be...... érdekes ezt csak a subarusok mondták el és még mondják is el a merkúrokban, de máshol......

 

alkatrésznél azt kellett volna érteni, hogy van egy két emberke az országban, aki igen szépen el van látva alkatrészekkel, és ha nekik sincs akkor máshol nem is lehet nagyon kapni. hozzá kell tenni, hogy ithon egy samurai üzemeltetése igenis ritkaságszámba megy! állítólag itt borsodban ha van 15 samu az már sok!!!!!!

a veszprémi srácot meg azért mondtam, mert neki ált minden van, és jóó áron, ha meg nincs akkor a unixnál lehet hogy kapsz!

 

visszatérve a luigi kolegához!

 

bocs hogy csak most látom, de nem szőlőbe kell, hanem vadászatra...... sorry. a legtöbb vt-nek még mindíg uazai vannak, amiket nem is sajnálnak, de ellentétben egy komolyan kocsiot már sajnálnál, hogy szántásba kell menni......

tényleg és mennyi lenne a keret az autóra?????

 

 

Előzmény: MEB (1680)