"mert én elvből nem emelek terepjárót, mert hülyeség, SZERINTEM! ha versenyre akarsz menni, lehet jóó rendszámnélküli árokjárókat venni"
Mi benne a hülyeség/miért hülyeség? Egészséges mértékű emeléssel -tehát nem a hídfölérugók+nagyobb rugónyolcas és megívelem még a lapokat,továbbá kislétra kell a beszálláshoz- csak jobbá válhatnak az autó tulajdonságai.
"régen nagy dízelbuzi voltam, de már rájöttem, hogy kényes műszer! télen nem nagyon szeret egyből indulni, mindíg van vmi kínja, porlasztócsúcs feszt sz*rakodik, dermed, nincs kraft a régiekben, nem lehet forgatni, ha tengelyig süllyedsz, hajszálrepedések jöhetnek elő, hamar hengerfejes lesz a sok fordulattól......."
Melyik márka dízeljéről beszélünk? Az én Toyotámnál pl. -nem sok km. van még benne,múlt héten pörgött bele a 240,000- ezek ismeretlen problémák. A dízel nem a fordulatból,vagyis a pörgetésből "él meg",hanem a nyomatékából.Továbbá a turbósnak hidegen nem szabad taposni a gázt,de ezt nyilván Te is tudod.
"míg egy samunál ha odavered, tuti nem lesz holnap alkatrészed hozzá! oké van egy jóó szaki veszprémben, de ha neki sincs akkor mivan???? :)"
Akkor van másnak. :) Azért nem csak ő foglalkozik Samurai alkatrészekkel.Talán már több bontott autó/alkatrész van itthon,mint amennyi az utakon fut.