deps Creative Commons License 2006.03.14 0 0 1679

üdv !

 

szóval az már nállam átéptés, ha már emelve van! miért is????? mert már elkezdték szétszedni, nem tudni mit raktak a helyére, mi egyebet módosítottak még.......

az hogy egy terepjárót megemelnek az egyet jelent: az esetek túlnyomó többségében árokugratás! jóó lehet az a kicsi kivétel is van de elenyésző. nézd egy terepjárót azért emelnek fel, mert meg akarják emelni a gázlómélységet... tehát nem egy-két autót fürdetnek.......

hogy mennyibe kerűl egy emelés az relatív! más rugószett, és egyebek, meg tipusfüggő, és az hogy te emelteted meg azzal nem tudom jól lehet e járni, mert én elvből nem emelek terepjárót, mert hülyeség, SZERINTEM! ha versenyre akarsz menni, lehet jóó rendszámnélküli árokjárókat venni, ja és a versenyautót és a hétköznapit válaszd ketté, jobban jársz!

 

most hogy csak egy kocsi horgászni és szölőbejárni kell...... én szölőbe csak uazt használtam/tunk, mert egy nem sajnálod, kettő sokat bír, három ha odavágod egy támfának, vagy olyan úton mész fel ahol úgy beállnak a csipkék, hogy rendesen kivájja a kasztnit, akkor ez a legjobb!

 

nézd ezt úgy kellene mérlegelni,. hogy ahogy én szoktam! régen nagy dízelbuzi voltam, de már rájöttem, hogy kényes műszer! télen nem nagyon szeret egyből indulni, mindíg van vmi kínja, porlasztócsúcs feszt sz*rakodik, dermed, nincs kraft a régiekben, nem lehet forgatni, ha tengelyig süllyedsz, hajszálrepedések jöhetnek elő, hamar hengerfejes lesz a sok fordulattól.......

 

ellenben a benzines!--> lehet forgatni, van ereje, könnyen indúl, pláne egy uaz, ha jól van leállítva, ja és ha terepjárója van az embernek nem érdemes spórolni alkatrészeken, mert az csak bosszút szül! visszatérve--> lehet, hogy rosszabb a vízmosásban, hogy beázósabb, de lehet ellene tenni, és nem folyóban kell közlekedni, továbbá nagyobb az esélye, hogy tovább bírja az erőforrás! ja és ha már itt tartunk sosem lesz a terepjárózás spórolós tevékenység!!!!!!!

 

az hogy most hosszúplatós samu: hát én nem ismerem, nekem kabriósamum volt, keménytretővel. namost nem tudom mit bírhat egy hosszúplatós, de ha szőlőbe is kell akkor miért nem veszel egy nívát és ha szőlöbe mész akkor ráakasztasz egy utánfutót. a nívához ugymond fillérekért lehet jóó alkatrészeket kapni, és nemnagyon van cuccokból hiány, míg egy samunál ha odavered, tuti nem lesz holnap alkatrészed hozzá! oké van egy jóó szaki veszprémben, de ha neki sincs akkor mivan???? :) 

 

ha kell még vmi akkor szólj!

Előzmény: Törölt nick (1678)