Eleon Nóra Creative Commons License 2006.03.11 0 0 945

Egy tejfölgyártó is azt a hózungot írja, hogy "küldetésünk, hogy a termékünkkel az egészséges életet adjunk a családok számára, és ezáltal boldoggá tegyük őket" vagy valami hasonló süket duma. Ne a boldogságommal foglalkozzál, hanem a tejfölöddel!

 

Bocs, de téves. Ez valóban nem produktív munka, de pl. a bérszámfejtö sem az, oszt mégis szükség van rá.

Tudom tudom, ez kicsit eltúlzott, de tudod a tejfölt nem a boltos, meg a melós adja el, hanem egy jó reklám. Mert az adott vásárló megveheti a másik cég tejfölét is, ha annak jobb a reklámja, vagy ismertebb, mert azért gondolj bele, valami alapján választani kell ott a hütöpultnál, és nem hiszem, hogy te az azonos árfekvésü termékek közül az ismeretlent megveszed.  Szóval, ha rossz a reklám, vagy ismeretlen a termék, akkor az az ember, aki ennél a  cégnél dolgozik egy produktív munkában, hiába dolgozik nagyon nagyon sokat, a termék nem fogy, a cég bevétele csökken, így az ö fizetése is csökken, ha csak meg nem szünik. Ez a nagy magyar valóság. Csak azt ne hidd, hogy szerintem jó, hogy így van, mert nem. Mert, csak egy kiragadott példát mondjak,  lehet egy rosszabb terméknek is jobb a reklámja és akkor az a nyerö.

 

Na ezért fontos a szegmens, a trend, az életciklus, a küldetés. A teamet meg a meetinget úúútálom, mert szerintem csak felesleges idöhúzás a fejesek részéröl a munkaidöt kitöltendö. :))

 

Előzmény: Lady Wessex (939)