Elmesélem,miért marad meg:
1,Kaposvár-Kisbárapáti közt igen sok utas van. (ingázók, állandó, napi utasok.) Volt, h. nem volt ülőhely a 2 részes Bz-n.
2, Siófok-tab közt szintén sok utas van+ balatoni háttérvonal. Siófokon, Ádándon, Tabon az állomáshoz közel középiskolák vannak.--ingázók
3,Azt a maradék 20-25 km vasutat ott a közepén nem érdemes fölszedni.
4,Jó a menetrend, Kvárra, Siófokra, Tabra 7,20 perc körül, az ingázók számára legideálisabb időben érkeznek a vonatok.
5,Nézd meg a térképet! Egyszerűen nincs alternatív útvonal a vasutat helyettesítő busz számára. Errefelé minden falu zsákfalu, hosszú bekötő úttal. Egyszer egy Kvár-Felsőmocsolád vonatot 2 busszal kellett pótolni. Ne is beszéljünk a középső vonalszakaszról!Hatalmas érvágás lenne a kis, eldugott falvaknak, ahol ez a vonat jár.
KÖNYÖRGÖM, EZ NEM A 62-ES VONAL!!! ITT VANNAK VÁROSOK! MEGYESZÉKHELY! FÜRDŐKÖZPONT!MEG HÁTTÉRTELEPÜLÉSEK IS VANNAK, AHONNAN AZ EMBEREK ISKOLÁBA, DOLGOZNI JÁRNAK!
Köszönöm, ennyi. És kiállok továbbra is a vonalamért.