Ide a topikba idő és más lehetőség hijján nem kívánom kifejteni bőven
10 vonat kevés. Nevetséges de 22 óránkénti busszal szemben az.
10 vonat max 2 óránkénti vonatközlekedés, ami ma már semmit nem érne.
kb 15-18 vonat kellene most. (:
A Tiszapalkonyai vonathoz csatolt óránkénti közlekedés talán javítana valamit....
Úgy ahogy megy most vonat Esztergomba, de Esztergom Kertvárosban leakad a Süttői vonatrész. Ezt egy "Dezső" megcsinálja 3 perc alatt a többi vonat sokkal tovább.
Tudom nem vagyunk Svájc, én nem vagyok milliárdos, hogy ezt finanszírozzam.
Én magát a folymatot látom, ahogy 91 ben alakult a dolog.
A személyvonati jegy duplája lett 1991 ben mint előtte!!!!!!!!!!!!!!!
Ez minden utast elriasztott.
Nem csak vonat kell, kedvező díjszabás is. 91-ben olyat léptek meg ami drágábbá tette a vasutat, mint a busz!
Pl:
Bécs környkén Budapesten is körvonalazódik:
A Közlekedési szövetség.
Meg hasonlók.
Most már egyes helyeken késő.
Van olyan vonal ahol még most sem.
Nem a 88-as a kulcs. Ide túl sok energiát kéne befektetni. Nem a 62-es, nem a "préri" vonalak.
A vonalak felének szántam szerepet. A másik felét helyismeret hiányában nem tudom védeni.
Én nagyvonalakban terveztem valamit.
Helyhiány miatt ide nem nagyon fér be.
Egy sör mellett talán elmondom....
:)