Szia Carpy!
Látom hiányzom Neked
Amit most Kínáról, meg a buszcsatlakozásról összehordottál az nagyon OFF
Mellékvonalak magunktól szét fognak rohadni, pár iparvágány pár vonal túlél mindet, de kb 1500-2000 km eltűnik magától
Vonatpótló meg vonatpótló jár majd meg VOLÁN véglegesen helyettük
Egy részük felszedetlenül "elveszett vágányként" meglesz
Napi 5 -6 vonattal vagy épp 3 pár vonattal bohóckodni tökéletesen alkalmatlan időben nem nagyon fog sokáig menni.
MNellékvonalak bezárásából fejlesztik majd az elővárosi vasutatkat, vagy épp a nyugdíjakat, mert azt se nagyon lesz miből fizetni.
Másra kell a pénz nem mellékvonalakra.
Mellékvonalak mellett nincs olyan üzem ami vasúttal szállítana, ha szállítana mégis akkor a vasútz elzavarja a francba, csak ne vele fuvaroztasson
Utasoknál is a leglehetlenebb időpontokban kell közlekedtetni a vonatokat, úgy hogy ne legyen értelme vasúttal utazni, mert nem lehet beérni munkakezdésre meg munkából hazafelé.
Vagy túl korán ér be a vonat, vagy túl későn, de sohase a munkábajáráshoz megfelelő időpontokban.