"az utak szőnyegezését tervező csoportom végzi."
- A munkások helyett, tervező(-mérnökök) aszfaltoznak?
- Főmérnöke vagy ennek a tervezőcsoportnak?
- Nem lett volna jobb inkább vasútépítő mérnökként végezned?
on.
Az ismert, hogy a közúthálózat 9X%-a nem 40 tonnás, nehéz teherautókra lett méretezve, hanem 5-6 tonnás tehergépkocsikra. Ez a vasútnál olyan, lenne, mintha a 62-es vonalon Csörgő vontatta megpakolt Eas kocsik futnának 50 km/h-val.
Ezt a vasút nem tehetné meg büntetlenül, a közút igen.
Számomra a 64-es vonal majdani megszüntetése olyan lesz, mint a Nohab fan-ok számára 2000 december 22...
Azonban Te is tudhatod, hogy a mellékvonalak teljeskörű felújítása annyiba kerülne,
amiből a MÁV a mozdony, és személykocsi-állományának nagy részét lecserélhetné
új, és modern járművekre. Valamennyire kompromisszumot kell kötni a vasútfejlesztések, és mellékvonalbezárások között. A gond, hogy a tulajdonos az elöbbivel egyáltalán nem töri magát. Igéret és távlati tervek persze mindig vannak.
off.
A felháborodásod ne sarkaljon elhamarkodott véleménynyilvánításra olyan emberek irányában, akiket nem ismersz. Itt csak érvekkel lehet labdába rúgni. Az alpári szóhasználattal magadat rekeszted ki a topicról.