tetsudouyosu Creative Commons License 2006.02.18 0 0 10468

Egy hatalmas probéla van, mely megakadályozza hogy a vasút szállítson a Cargo kinek a tulajdonába van (10% MÁV VAGYONKEZELŐ) a nagy feketemancs.......

 

Vezetők ex MOL-osok és közeli barátaik, máskülönben nem kaphattak volna posztot. Azért a 80 milliárdos veszteség kicsit túlzó a szuper gazdálkodáshoz képest.  A Belföldi kocsirakományú forgalmat és a búza fordát az adriára megfogják szüntetni információink szerint. Vagyis NEM LESZ VASÚTI TEHERSZÁLLÍTÁS CSAK IRÁNYVONATOK. Érdekes a Just in time az AUDI gyár esetében még működik.

MOL-os váltást a MÁVnál. Nézzük meg mióta a PFT- t vállalkozások végzik, a pálya állapota az ellentétes hiresztelésekkel ellentétben rendkívül romlott a fenntartás díjja megdrágult. A mellék vonalhálózaton nuku fenntartás jön a Pálya bezárás ápr-1 től