Törölt nick Creative Commons License 2006.02.17 0 0 10410

Carpy válasz | megnéz | könyvjelző  2006.02.15 22:46:13 (10381)
Ajjajj...
Szabolcsunk már egész szépen megtanult fogalmazni, erre itt az újabb random billentyűzetpüfölő kopipéjsztmajsztró...

Carpy válasz | megnéz | könyvjelző  2006.02.15 22:51:56 (10383)
Nála hálistennek több a pihentető-hatású duplaenteres üres sor... 
Előzmény: amicus (10382)

Carpy válasz | megnéz | könyvjelző  2006.02.15 22:58:54 (10386)
Ha visszaolvassa, mielőtt elküldi, akkor tuti nem Szabi :)

Bár, lehet, hogy épp ez a trükk.
Tudjuk: az gyanus, aki nem gyanus :)
Előzmény: amicus (10385)

 

Az a baj, hogy miközben nem voltam, egyesek koppintottak és hiányutzam valakiknek.

 

Kétszer is néven említettél, ezen az alapon írtam be a topikba.

 

Carpy válasz | vissza a topikba 2006.02.16 22:41:35 (10407)

Látom igyekszel a kihagyott napokat hatványozott hülyeségek kiabálásával bepótolni.
Kérlek ne tedd, ne égesd magad...

Előzmény: DZA-364 (10406)

 

Gondom az, hogy hiányoztam, szándékosan nem akartam a "parttalan" vitát újrakezdeni, de egyesek kivánságára, ismét újra kell.

 

Ma az egyéni közlekedés számlájára és a kamionforgalom számlájára sokminden írható.

 

Már 54-ben 64-ben 74-ben is mentek buszok azokon az útvonalakon amiken most 20-30 év elteltével a balesetek történnek. Így nem a 30-40 éve ottlevő buszközlekedés a hibás, hanem a kamionforgalom , és a személyautóforgalom

 

 

Így az autóbuszközlekedés ott előbb megjelent (50-es 60-as 70-es évek), míg a személyautóforgalom felfutása, meg a kamionok egyre erősebb kivitelben való megjelenése a nemzetközi árúszállítás megsokszorzódása a közútakon illtve a "matricaspórolós" kamionosok megjelenése az alacsonyabb rendű hálózaton a 90 es évek első felétől évről évre növekvő tendenciát mutat.

 

Ma meglevő autóbusz és vasútvonalainkon a kínálati menetrend, a megfelelő tömegközlekedés megteremtése illtve fenntartása válasz lehetne az egyre növekvő személygépkocsiforgalommal.

 

Tehergépjárműveknél 7,5 t felett sajnos indokalatlanul is alsóbbrendű úthálózatot tönkretéve azon száguldozva teszik élhetelenné mindennapjaink a kamionok.

Ráadásul nem mellékes, hogy vasúton is lehetne szállítani, sok helyen 21 tonnéásra építettek át mellékvonalakat.(Tudom azzal jöttök, olcsóbb a kamion, de a menetrendszerinti busszal nem a "temetőig" vagy a "kórházig" szeretnék utazni egy sietős profitérdekelt kamionos miatt.

 

Előzmény: Carpy (10407)