A vasút átszállást biztosít
Örülnöm kéne, hogy átszállhatok?:)
Igen. Mert ez busznál alig vagy egyáltalán nem létezik.
Utaztam másodmagammal valahova előtte meg kelett beszélni a sofőrrel, hogy hol szállunk át.
Ok: nem tartják a menetidőt a menetrendet el kell felejteni egyes "préri" helyeken.
Energiafelhasználásról:
Ilyen alapon a kisforgalmú autóbuszjáratok amiken 4-5 vagy 7-8 utas megy mind megszüntethetőek.
Másik dolog:
Magyarországon Miskolc, Szombathely, Debrecen, Szeged stb felé az 50-es években volt belföldi légiközlekedés, de azóta értelmetlenné vált és megszűnt.
Kis távolságokra 400 km alatt egyértelmú a szárazföldi(vasúti) közlekedés előnyösebb.
Vasútról:
Meglevő infrastruktúránkat minek hagyjuk lerombolni?
Mellékvonalaink fele, 50 60 km/h sebességgel ma is megfelelő még mert a párhuzamos autóbuszvonal melett vagy nem létezik teljesen vagy hosszabb kilométerben, így a lassabb a gyorsabb, mert kevesebb távolságot megy a vicinális.
Vicinálisaink fele megmenthető lenne. De még ezt se akarják megmenteni.
De egyesek halálutak építésére elszórják azokat.
Autópályák építése a korrupció melegágya röhelyes, hogy az egséz EU országokban lassaan nállunk a legdrágább a sztrádaépítés miközben a telekárak a munkabérkek meg alacsonyabbak.