iceride Creative Commons License 2006.02.15 0 0 161

Sok ellenérvet tőlem nem fogsz hallani ezügyben.

 

Én elválasztom a termék működését a termék árától.

 

Meggyőződésem, hogy ha olcsón veszel TS-t, és rugalmasan, a lehetőségeket jól kihasználva használod (de csúf szóismétlés), akkor százezres nagyságrendű megtakarítást érhetsz el évente.

Ehhez sok minden kell, szerencse, megfelelő hozzáállás, egy kis energia, és ehhez passzoló utazási  stílus. Tény, hogy vannak, akik szinte csak szívnak a TS-el, mások meg körülutazzák a fél világot és boldogok vele.

 

Az ár, az egy más kérdés (bár nyilván kapcsolódik a termékhez, akár tekinthetjük a részének is).

Az ár a terméknek az eladó és a vevő által közösen kialakított jellemzője. Ha egy bizonyos pénzért el lehet adni, akkor annak az az ára. Szerintem itt lehet a kutya elásva. Nevezetesen, hogy ezzel a módszerrel sokkal drágábban lehet eladni.

 

A TS személyes véleményem szerint drága, főleg, ha nem minimált áron veszed, hanem amennyiért rád tudják tolni. Ráadásul ebből számolódik a fenntartási költség is.

Éppen ezért kell pár százezerért venni valami hetet, és azzal utazgatni. Én adtam el hetet 300 rugóért, méghozzá pirosat. (aki nem ért hozzá, annak a kedvéért: a legjobb szezonkategória) Újraforgalmazott hét volt 9000 ft. +ÁFA fenntartási kültséggel.  Még ma is fáj, hogy nem én vettem meg. :D

(az eladhatóságáról annyit, hogy kizártnak tartom, hogy ne lehetne ma legalább 6 kilóért eladni... mennyi lehet, 6 év?)

Sajna ugyanez elsődleges (új) héttel milliós nagyságrend, és azt is csak 6 kilóért tudnád eladni...

 

Húúú, az MLM-ről is tudnék írni litániát, bár ahhoz kevésbé értek. :)

Mi vele a baj? A forgalmazott termékek? A rendszer? Vagy mi?

 

 

 

Előzmény: SindbaD (157)